Mooi Initiatief

Als Hoppster wil ik graag reageren. Het eerste wat ik denk is:
Gefeliciteerd! Dit is een heel goed idee. Eindelijk een plekje waarin wij allen onze vogel verhalen kunnen vertellen. Dat kan ik ook in de vogel rondleidingen die ik met veel plezier onderneem vanuit de Noordmee in Sellingen. Maar nu kan ik deze ervaringen nog verder delen met de Hoppers en met anderen. Trouwens veel gezien en gehoord op 31 mei. 32 Soorten. Van Koolmees tot Wielewaal. Allemaal bezig met het behouden van hun bestaan. Spannend, mooi, uniek. En dat vonden de twee damens die mee gingen op de vogel ontdekkingsreis ook.
Trouwens dit is mijn eerste "blog" avontuur. Ik ben benieuwd.
WB

Reacties

Anoniem zei…
Hey WB, goed dat je de blog gevonden hebt, en er mee overweg kunt. nu maar flink blijven zoeken naar soorten in de regio! Dan kunnen we Westerwolde goed op de kaart zetten!!
VWG De Hop zei…
Hoi Willeke,

Het is nu ook mogelijk je waarnemingen in te voeren via de waarneming.nl link van VWG-DeHop. Je hoeft je niet aan te melden.

mvg,

MdV
VWG De Hop zei…
Moi allemaal,
Eventjes een week in Twente geweest vandaar dat ik nog niet op dit geweldige initiatief heb gereageerd. Ik zal proberen af en toe een stukje te plaatsen b.v. over mijn belevenissen in het Vledderbos te Stadsknaal. Vlak voor mijn uitstapje naar Twente trof ik bij kennissen uit Stadskanaal (waar we op het huis passen gedurende hun vakantie naar Italiƫ) een dood vrouwtje Appelvink aan. Raamslachtoffer waarschijnlijk.
Vriendelijke groet,
MBC (Glanskop)

Populaire posts