Azorenreis

Hallo beste Hoppers.
Ik ben weer thuis van een schitterende reis naar de Azoren, nu al weer voor de vierde keer. Prachtige soorten gezien en zelfs een nieuwe soort voor de Western palearctic, wat wil je nog meer. Wel eens van de DICKCISSEL gehoord? Die hebben Ans en ik ontdekt op het piepkleine eilandje Flores in de Atlantische oceaan.
Het viel me dit wat tegen wat de deelname was op het Zuidveld. Ik had wat meer mensen in november verwacht nu ik er niet was om Dietrich te vergezellen. Jammer.
Toch is het weer een goed najaar geweest en hebben we toch weer goede resultaten geboekt. Dietrich, Mans en Gerrit hebben nog 3 tellingen gedaan in november maar ik denk dat het telseizoen zo goed als voorbij is.
In de wintermaanden proberen met jullie nog wat afspraken te maken, het wordt tijd dat we elkaar weer eens zien lijkt mij.
Tot spoedig.

Reacties

Populaire posts